Na 3 jaar succesvol als één bedrijf te functioneren heeft Geberit de volgende stap gezet: het samenvoegen van de merken tot één merk Geberit. Dit is noodzakelijk om in de toekomst de zakelijke doelgroepen en de consumenten nog beter en efficiënter van dienst te kunnen zijn.
We zullen ons blijven ontwikkelen
Door bundeling van de krachten van Sphinx en Geberit, die allebei op een succesvolle historie kunnen terugblikken, verenigen we de beste elementen van beide werelden.Voor onze professionele klanten en partners bundelen we de competenties van beide werelden om onze merkbelofte “Know-How Installed“ verder te ontwikkelen.Voor consumenten ontwikkelen we badkameroplossingen waarbij design en functionaliteit worden samengebracht onder de noemer “Design Meets Function“.Als volgende stap verenigen we daarom ook onze merken tot één sterk merk met een unieke positionering en identiteit. Gemeenschappelijk zetten we onze evolutie voort onder de naam Geberit, waarbij het doel altijd blijft het leven van mensen aangenamer te maken. Samen zullen we ons verder blijven ontwikkelen.