Geberit klantenservice voor particulieren
Bij Geberit begrijpen we hoe belangrijk vertrouwen is. Onze producten worden verwerkt in muren en vloeren, en daarom kunnen we ons geen fouten permitteren. U moet erop kunnen rekenen dat onze oplossingen betrouwbaar en duurzaam zijn, zonder enige twijfel.
Wij beloven u de hoogste kwaliteit, zowel in onze producten als in onze service. Onze experts staan volledig tot uw beschikking en helpen u graag met advies, of dat nu telefonisch is, via e-mail of bij u thuis. Zo zorgen we ervoor dat u altijd de juiste ondersteuning krijgt, precies wanneer u die nodig heeft.
Heeft u vragen of behoefte aan advies? Wij staan voor u klaar!
Contactgegevens
Klantsupport
Ondanks alle zorg en know-how die wij in onze producten steken, kan er soms iets misgaan. Dit kan een fabricagefout, installatiefout of fout door oneigenlijk gebruik zijn. Wat de oorzaak ook is, wij doen er alles aan om het probleem zo snel en goed mogelijk voor u op te lossen. Aarzel niet om contact op te nemen met ons op te nemen wanneer u vragen heeft of problemen ervaart.
Telefoon: 030 605 77 60
E-mail: klantsupport.nl@geberit.com

Webshop
We helpen u graag verder met vragen over uw webshopbestelling, producten of problemen met het plaatsen van een webshopbestelling.
E-mail: webshop.nl@geberit.com
Heeft u vragen over uw bestelling?
Stuur ons alstublieft uw bestelnummer, zodat we uw bestelling sneller kunnen vinden in ons systeem.
Heeft u een technisch probleem of een foutmelding ontvangen?
Om het probleem zo snel mogelijk te kunnen traceren en oplossen, ontvangen wij graag de volgende informatie:
- Een beschrijving van de foutmelding of de foutcode
- Het apparaat en de browser die u gebruikt
- Het tijdstip waarop het probleem zich voordeed

AquaClean
Storing
Mocht een Geberit AquaClean om een onduidelijke reden plotseling niet meer probleemloos functioneren, dan vindt u in de productcatalogus voor elk model een handleiding om het probleem te verhelpen. Daarnaast staat onze afdeling Klantsupport graag tot uw beschikking. Via de Geberit Home-app kunnen wij u ook service op afstand verlenen.
Telefoon: 030 605 77 60
E-mail: klantsupport.nl@geberit.com
Serviceaanvraag
Indien uw installateur het probleem niet kan verhelpen, doen wij er alles aan om het zo snel en goed mogelijk samen met u op te lossen. Meer informatie vindt u bij de serviceaanvraag.
Voor garantiegevallen kan een aankoopbewijs vereist zijn. Als uw douchewc bij ons geregistreerd is, krijgt u één jaar extra garantie en hoeft u geen aankoopbewijs te tonen bij klachten.
Garantie
Heeft u een Geberit AquaClean douchewc gekocht? Maak gebruik van de mogelijkheid om de garantieduur te verlengen van 2 naar 3 jaar. Laat uw gegevens achter via het online garantieregistratieformulier, zodat wij u optimaal van dienst kunnen zijn wanneer dat nodig is. Meer informatie vindt u in de garantievoorwaarden (56 KB).
E-mail: aquaclean.nl@geberit.com
Handige links
Tips voor onderhoud en verzorging van uw douchewc
Tips voor het schoonmaken van uw douchewc
Geberit AquaClean brochure (8.1 MB)
Geberit AquaClean prijslijst (617 KB)

Ongeëvenaarde Geberit service AquaClean-service op afstand
Geberit biedt een unieke service: service op afstand. Heeft u een storing, dan is deze vaak eenvoudig op te lossen. Met uw toestemming krijgt de afdeling klantsupport van Geberit tijdelijk toegang tot uw douchewc en kan op afstand ondersteuning bieden. Een afspraak met een servicemonteur is in de meeste gevallen niet meer nodig. Dit scheelt u tijd en geld. En de douchewc is vrijwel direct weer te gebruiken.
Zo werkt ondersteuning op afstand:
- Installeer de Geberit Home app
- Verbind uw douchewc met de app
- Bel de Geberit klantsupport
- Start ondersteuning op afstand in de app en volg de instructies op