Geberit AquaClean Service
Wij zijn er voor u
Geberit heeft een sterke reputatie voor het leveren van betrouwbare en duurzame producten waar u jaren plezier van heeft. Mocht u vragen of suggesties hebben of heeft u hulp nodig bij een storing, staan we altijd klaar om u te helpen, online of per telefoon.
In verband met de garantie kan er om een aankoopbewijs gevraagd worden. Wanneer uw douchewc bij ons geregistreerd is, ontvangt u een jaar extra garantie en hoeft u geen aankoopbewijs te tonen.
Hoe kunnen wij u helpen
Ik heb nog geen AquaClean douchewc
Uw tevredenheid is belangrijk voor ons. Daarom staat onze klantenservice graag tot uw dienst. Of u nu advies nodig heeft over de verschillende modellen of als u de brochure wilt ontvangen: wij geven u gedetailleerde informatie en een uitgebreide service rondom de douchewc.
Heeft u vragen over de Geberit AquaClean douchewc?
Wij beantwoorden uw vragen graag.
Openingstijden: ma-vr 08.00 - 17.00 uur
E-mail: aquaclean.nl@geberit.com

Ik heb al een AquaClean douchewc
Uw tevredenheid is belangrijk voor ons. Daarom staat onze afdeling klantsupport graag tot uw dienst. Of u nu vragen heeft over het ontkalken van uw douchewc of als u hulp nodig heeft bij een storing: wij geven u gedetailleerde informatie en een uitgebreide service rondom uw douchewc.
Heeft u vragen over uw Geberit AquaClean douchewc?
Wij beantwoorden uw vragen graag.
Telefoon: 030 - 605 77 10
Openingstijden: ma-vr 08.00 - 17.00 uur
E-mail: klantsupport.nl@geberit.com

Ongeëvenaarde Geberit-service AquaClean-service op afstand
Geberit biedt een unieke service: service op afstand. Heeft u een storing, dan is deze vaak eenvoudig op te lossen. Met uw toestemming krijgt de afdeling klantsupport van Geberit tijdelijk toegang tot uw douchewc en kan op afstand ondersteuning bieden. Een afspraak met een servicemonteur is in de meeste gevallen niet meer nodig. Dit scheelt u tijd en geld. En de douchewc is vrijwel direct weer te gebruiken.
Zo werkt ondersteuning op afstand:
- Installeer de Geberit Home app
- Verbind uw douchewc met de app
- Bel de Geberit klantsupport
- Start ondersteuning op afstand in de app en volg de instructies op
Persoonlijke service Van Geberit
Bij de aankoop van hoogwaardige producten kiezen mensen eerder voor een bekend merk omdat deze meer zekerheid biedt. Geberit biedt zowel voor als na aankoop van de AquaClean douchewc ondersteuning aan u. Deze uitgebreide service wordt door badkameradviseurs, installateurs en andere AquaClean gebruikers zeer gewaardeerd.
Een douchewc gaat jaren mee. Een goed product en service zijn daarom erg belangrijk. Geberit helpt u bij het zoeken naar het juiste AquaClean model en biedt volop ondersteuning, zelfs voor uw aankoop. Via de onderstaande links ontdekt u welke service we u bieden. Bent u particulier? Klik dan op de link van de groene afbeelding. Hier ontdekt u hoe we u voor, tijdens en na het aankoopproces ondersteunen. De link bij de grijze afbeelding biedt handige tips voor badkamerspecialisten. En als installateur kunt u op de link onder de blauwe afbeelding klikken.
Wat uw rol ook is, bij Geberit bent u altijd in de beste handen.
We zijn er om u te ondersteunen Ondersteuning voor elk gebied

Service: voor particulieren
We zijn niet alleen trots op onze perfect uitgeruste producten, maar ook op onze uitgebreide service. U kunt altijd op ons rekenen.

Service: voor installateurs
Het is onze missie om ervoor te zorgen dat installateurs kunnen vertrouwen op een soepele en kosteneffectieve workflow. We laten niets aan het toeval over en zetten altijd een stapje extra.

Service: voor badkamerspecialisten
Wie een douchewc wil kopen, moet vertrouwen hebben in het merk, in het kwaliteitsniveau en in een uitgebreide service. Daarom bieden we u ondersteuning, van tips voor uw verkoopgesprek tot gepersonaliseerd marketingmateriaal.