Mededeling COVID-19

Nieuwegein, 28 juni 2021

U bent van harte welkom in ons Experience Center. In verband met de Corona crisis, hanteren we binnen Geberit strikte richtlijnen voor de omgang met elkaar. Dit doen we om de kans op besmetting zo klein mogelijk te maken.

Wij werken alleen op afspraak en ontvangen maximaal twee personen per afspraak. Wilt u langskomen, bel dan minimaal 4 uur van te voren naar 030-605 77 55 om een afspraak te maken. Komt u langs zonder afspraak, dan kunnen wij uw bezoek helaas niet honoreren

We hopen op uw begrip en wensen u veel gezondheid toe.

Nieuwegein, 25 februari 2021

Vanaf 3 maart 2021 bent u weer van harte welkom in ons Experience Center. In verband met de Corona crisis, hanteren we binnen Geberit strikte richtlijnen voor de omgang met elkaar. Dit doen we om de kans op besmetting zo klein mogelijk te maken.

Wij werken alleen op afspraak en ontvangen maximaal twee personen per afspraak. Wilt u langskomen, bel dan minimaal 4 uur van te voren naar 030-605 77 55 om een afspraak te maken. Het is bij Geberit verplicht om een mondkapje te dragen. Komt u langs zonder afspraak en/of mondkapje, dan kunnen wij uw bezoek helaas niet honoreren.

We hopen op uw begrip en wensen u veel gezondheid toe.

Nieuwegein, 15 december 2020

In verband met de maatregelen van 14 december 2020 betreffende de Corona crisis is het momenteel niet mogelijk om ons kantoor en/of Experience Center te bezoeken. U kunt wel uw gegevens achterlaten door te bellen naar 030 605 77 55. Wij nemen dan contact met u op zodra wij u weer mogen ontvangen om een nieuwe afspraak met u te plannen.

We hopen op uw begrip en wensen u veel gezondheid toe.

Nieuwegein, 12 augustus 2020

Nadat COVID-19 eind maart, begin april in Nederland haar hoogtepunt bereikte, zijn er nog altijd ontwikkelingen die we als organisatie op de voet volgen. Daarom blijven we bij Geberit de maatregelen en richtlijnen van de bevoegde instanties strikt naleven.

Dit heeft onder andere gevolgen voor de hoeveelheid personen die we kunnen ontvangen voor trainingen, demonstraties en reguliere bezoeken. Mocht u een bezoek aan ons willen brengen, bent u natuurlijk van harte welkom en vragen we u om uw bezoek vooraf met ons in te plannen, zodat we iedereen persoonlijk, maar op gepaste afstand te woord kunnen staan. Zoals gebruikelijk blijven we voor u klaarstaan en zijn we bereikbaar via de gebruikelijke kanalen.

De directie van Geberit wenst u een goede gezondheid toe.

Nieuwegein, 31 maart 2020

Beste Geberit relaties,

Het zijn roerige en onzekere tijden en voorlopig lijkt dat ook zo te blijven. Desondanks staat de bouwsector niet stil en dat merken we dagelijks aan de hoeveelheid contacten die we met velen van u mogen hebben.

Uiteraard doen we er alles aan om de ondersteuning die u van ons gewend bent, te blijven bieden. Omdat we bij Geberit de gezondheid van onze medewerkers en relaties de hoogste prioriteit geven, vergt dit enige aanpassing. In lijn met de RIVM richtlijnen, vragen we onze medewerkers zoveel mogelijk op afstand te werken. In sommige gevallen kan dat leiden tot kleine vertragingen in de dienstverlening. Hiervoor vragen we uw begrip en spreken de hoop uit dat u er niet te veel last van ondervindt. We blijven uiteraard ons uiterste best doen om u en uw collega’s zo goed mogelijk van dienst te zijn, nu en in de toekomst. Daarom blijven we bereikbaar via de gebruikelijke wegen.

De directie van Geberit wenst u en uw naasten veel sterkte en een goede gezondheid toe.

Nieuwegein, 19 maart 2020

Geachte Geberit relatie,

De afgelopen tijd volgen de berichten rondom de COVID-19/Coronavirus pandemie elkaar in rap tempo op. Bij Geberit geven we de hoogste prioriteit aan de veiligheid en gezondheid van onze relaties en werknemers.

De directie van Geberit Nederland houdt de situatie nauwlettend in de gaten en neemt maatregelen overeenkomstig de richtlijnen van het RIVM en de Wereldgezondheidsorganisatie WHO. Zo zijn reisbeperkingen en interne hygiënemaatregelen van kracht die erop gericht zijn de verspreiding van het virus te voorkomen. Evenementen en andere publieke activiteiten zijn uitgesteld en medewerkers die de mogelijkheid hebben vanuit huis te werken, doen dit zoveel mogelijk.

Met de maatregelen die wij nemen, zijn we er van overtuigd dat we optimaal zijn voorbereid om u als Geberit relatie zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen, zoals u dat van ons gewend bent. We hebben er vertrouwen in dat onze nauwe samenwerking zal helpen in het doorstaan van deze turbulente tijden.

We houden de ontwikkelingen scherp in de gaten en zullen er onze maatregelen, daar waar nodig, op aanpassen. Wij houden u daarvan graag op de hoogte via onze homepage www.geberit.nl. Daarnaast blijven we voor u bereikbaar via de gebruikelijke kanalen.

We hopen dat deze situatie snel zal verbeteren. Geberit wenst u en uw naasten heel veel sterkte en een goede gezondheid toe in deze moeilijke en onzekere tijd.