Klantsupport Vraag & antwoord
Goede service voor succesvolle samenwerking
Onze ervaring leert ons dat vertrouwen één van de eerste vereisten is om tot een succesvolle samenwerking te komen. Omdat de producten van Geberit in wanden, plafonds en vloeren worden toegepast, kunnen wij ons geen vergissingen veroorloven. Wij vinden dat installateurs, planners, aannemers en eindgebruikers niet mogen en hoeven te twijfelen aan de betrouwbaarheid en duurzaamheid van onze producten. Sanitairspecialisten en architecten mogen van ons dan ook de hoogste kwaliteit producten en leveringen binnen de afgesproken tijd verwachten en zelfs eisen. Deze belofte houdt in dat wij ervoor zorgen dat al onze adviseurs volledig tot uw beschikking staan. Op locatie als u dat wenst. Onze adviseurs vertegenwoordigen onze know-how en zullen u dan ook altijd en overal helpen.
Hulp nodig?
Ondanks alle zorg en know-how die wij in al onze producten steken, gaat er ook bij onze producten wel eens iets mis. Dit kan een fabricagefout, installatiefout of fout door oneigenlijk gebruik zijn. Maar wat de oorzaak ook is, wij doen er alles aan om het probleem zo goed en snel mogelijk met en voor u te verhelpen.
Aarzel niet om contact op te nemen met onze afdeling klantsupport. Onze technische adviseurs staan u graag te woord voor advies en ideeën.
U kunt ook kijken of het antwoord staat bij onze FAQ.
Als u op zoekt bent naar technische details en montagehandleidingen kijkt u dan in onze Online Catalogus. Tevens vindt u op de productpagina onder elk onderwerp de juiste technische details en montagehandleidingen.
Contactgegevens klantsupport
Contact voor professional
Maandag t/m vrijdag, 08.00-17.00 uur
Telefoon: 030 605 77 60
Contact voor consument
Maandag t/m vrijdag, 08.00-17.00 uur
Telefoon: 030 605 77 10
E-mail: klantsupport.nl@geberit.com
Zie meest gestelde vragen:
FAQ
Voor technische details en montagehandleidingen:
Product catalogus
Contactgegevens webshop
We helpen u graag verder met vragen over uw webshopbestelling, producten of problemen met het plaatsen van een webshopbestelling.
Maandag t/m vrijdag, 08.00-17.00 uur
E-mail: webshop.nl@geberit.com
Contactgegevens Geberit AquaClean
Storing
Mocht een Geberit AquaClean om een onduidelijke reden plotseling niet meer probleemloos functioneren, dan vindt u in de rechterkolom voor elk model een beknopte handleiding en verdere informatie wat u in de betreffende situatie kunt doen. Indien uzelf of uw medewerkers de storing niet kunnen verhelpen, dan staat de afdeling Klantsupport graag tot uw beschikking. Via de Geberit Home app kunnen u service op afstand verlenen.
Opmerking: Om de bestanden te kunnen weergeven en afdrukken moet Acrobat Reader geïnstalleerd zijn. U kunt dit programma gratis downloaden bij Adobe.
Garantie
Heeft u een Geberit AquaClean model gekocht? Maak van de gelegenheid gebruik om de garantieduur te verlengen van 2 naar 3 jaar. Laat uw gegevens achter op het online garantieregistratie formulier zodat wij u optimaal van dienst kunnen zijn wanneer nodig. Meer informatie kunt u terug vinden in de garantievoorwaarden (56 KB).
Serviceaanvraag
Ondanks alle zorg en know-how die wij in al onze producten steken, gaat er ook bij onze producten wel eens iets mis. Dit kan een fabricagefout, installatiefout of fout door oneigenlijk gebruik zijn. Indien de installateur het probleem niet verholpen krijgt, doen wij er alles aan om het probleem zo goed en snel mogelijk met en voor u te verhelpen. Meer informatie vind u bij de serviceaanvraag.
CONTACTGEGEVENS GEBERIT AQUACLEAN
E-mail: aquaclean.nl@geberit.com
Geberit Pro app
Alle functies in één oogopslag
Dankzij onze app heeft u bij elke klus een slimme assistent bij de hand. Want daarmee heeft u altijd en overal toegang tot alles wat uw installatie makkelijker maakt. Zoals montagevideo’s, de complete online catalogus en barcodescanner. Maar ook onze productherkenner, waarmee u in enkele simpele stappen altijd de juiste onderdelen voor onderhoud en reparatie achterhaalt. Een onmisbaar stuk gereedschap dus.

Productherkenner
De app herkent alle Geberit reservoirs vanaf 1964 en urinoirbesturingen vanaf 1983. Binnen een paar seconde weet u welk inbouwreservoir in de muur zit. Alle Geberit inbouwreservoirs vanaf 1964 tot nu zijn terug te vinden. Na identificatie kunnen alle reserveonderdelen en ombouwsets worden opgeroepen en eventueel besteld worden via de Geberit Pro app.
Scanner
De scanner voor QR-codes en barcodes koppelt rechtstreeks naar verdere productinformatie zoals montage-instructies, reserveonderdelenoverzicht en andere productbeschrijvingen.
Productcatalogus
Altijd tot je beschikking. Blader snel en gemakkelijk door de hele catalogus en u vindt direct de nodige productinformatie, montage-instructies etc.
Reserveonderdelen
Vind sneller het juiste reserveonderdeel. De volledige catalogus met reserveonderdelen van Geberit is altijd beschikbaar. U vindt snel de juiste reserveonderdelen en kunt deze bestellen met het reserveonderdeelnummer.
Mijn Geberit Pro
Stel uw eigen bladwijzers in. Veelgebruikte pagina's zoals producten, documenten of video's, zijn nu snel en gemakkelijk te vinden met de door u ingestelde bladwijzers.
