Geberit klantenservice voor professionals
Wij zijn er voor u
Geberit staat bekend om zijn hoogwaardige en betrouwbare installatiesystemen. Wij begrijpen dat u als professional behoefte heeft aan snelle en deskundige ondersteuning. Of het nu gaat om technische vragen, advies bij installaties of het oplossen van een storing, ons team staat per e-mail en telefonisch voor u klaar.
Om uw klanten de beste service te bieden, is het goed om hen te informeren over de garantievoorwaarden. Voor garantieclaims kan een aankoopbewijs vereist zijn. Heeft uw klant een Geberit douchewc geregistreerd? Dan ontvangt deze één jaar extra garantie en is een aankoopbewijs niet nodig bij serviceaanvragen.
Neem contact met ons op
E-mail: klantsupport.nl@geberit.com
Telefoon: 030 605 77 60

Garantieregistratie
Verleng de garantie van uw Geberit AquaClean. In het derde jaar biedt Geberit kosteloze reserveonderdelen bij materiaal- of productiefouten, mits professioneel geïnstalleerd.
Vul binnen 90 werkdagen na installatie het garantieformulier in.

Serviceaanvraag professionals
Ondanks de zorg en expertise die we in al onze producten stoppen, kan er toch soms iets misgaan. Dit kan te maken hebben met een fabricagefout, een installatieprobleem of onjuist gebruik.

Veelgestelde vragen
Bent u benieuwd of een douchewc bij u past? Vraagt u zich af of een Geberit AquaClean douchewc in uw huurwoning geïnstalleerd kan worden? Wilt u weten wat het water- en energieverbruik van de verschillende modellen is?
Ondersteuning voor servicemonteurs Geberit AquaClean
Mijn klant heeft al een AquaClean douchewc
Uw tevredenheid staat voorop. Daarom is de Geberit Klantsupport altijd beschikbaar voor vragen over onderhoud, storingen of het ontkalken van een AquaClean douchewc. We bieden gerichte informatie en praktische hulp.
Technische ondersteuning nodig bij een Geberit AquaClean douchewc?
Wij beantwoorden uw vragen graag.
Telefoon: 030 - 605 77 10
Openingstijden: ma-vr 08.00 - 17.00 uur
E-mail: klantsupport.nl@geberit.com
Serviceaanvraag indienen
Onderhouds- en verzorgingstips voor douchewc's
Reinigingstips en schoonmaakinstructies

Mijn klant heeft nog geen AquaClean douchewc
Uw tevredenheid is belangrijk voor ons. Daarom staat onze klantenservice graag tot uw dienst. Of u nu advies nodig heeft over de verschillende modellen of als u de brochure wilt ontvangen: wij geven u gedetailleerde informatie en een uitgebreide service rondom de douchewc.
Heeft u vragen over de Geberit AquaClean douchewc?
Wij beantwoorden uw vragen graag.
Openingstijden: ma-vr 08.00 - 17.00 uur
E-mail: aquaclean.nl@geberit.com

Geberit service op afstand voor Geberit AquaClean douchewc's
In veel gevallen hoeft de servicemonteur niet meer langs voor een simpele storing. Met toestemming van de klant kan de afdeling Klantsupport tijdelijk inloggen op de douchewc en op afstand ondersteuning bieden. Dit bespaart tijd voor zowel klant als monteur, en de wc is meestal direct weer bruikbaar.
Hoe werkt het (voor de klant):
- De klant installeert de Geberit Home app.
- De douchewc wordt gekoppeld aan de app.
- De klant belt met Geberit klantsupport.
- Via de app start de klant de ondersteuning op afstand en volgt de instructies.
Dit zorgt voor minder onnodige ritjes en meer ruimte voor andere werkzaamheden.
Handige Geberit apps op een rij

Geberit Pro app
De Geberit Pro app is een onmisbare tool voor installateurs. Met toegang tot montagevideo's, de volledige productcatalogus, een barcodescanner en een handige productherkenner wordt installatie en onderhoud eenvoudiger dan ooit. Een slimme assistent voor elke klus, altijd binnen handbereik!

Control app
Met de Geberit Control App kunt u Geberit elektronische wc-sturingen, urinoirsturingen, wastafelkranen en hygiënespoelingen bedienen, uitlezen en configureren.

Geberit Home app
Met Geberit Home app bedient u diverse Geberit producten met uw smartphone via Bluetooth, zoals de Geberit AquaClean douchewc's, de Geberit ONE spiegelkast met ComfortLight en de geurzuiverende Geberit DuoFresh module.