Webshop FAQ Antwoorden op uw vragen
Hoe kan ik contact opnemen met Geberit?
Heeft u problemen met bestellen of vragen over uw webshopbestelling?
Neem dan contact met ons op via webshop.nl@geberit.com.
Wij helpen u graag verder.
Waar vind ik meer informatie over Geberit AquaClean en Geberit AquaClean toebehoren?
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen per verzending EUR 7,50 incl. btw.
Kan mijn factuuradres verschillen van mijn afleveradres?
Ja, tijdens het bestelproces kunt u daarvoor verschillende adressen invoeren.
Welke betaalmogelijkheden biedt de webshop?
Alle betalingen kunnen met Ideal of creditcard worden voldaan.
Levert de Nederlandse webshop ook in het buitenland?
Nee, er wordt alleen geleverd in Nederland. Buiten Nederland kunt u gebruiksartikelen bestellen via de website of bij uw sanitairspecialist. Ga naar de Dealer Locator om een Geberit AquaClean advies en verkooppunt bij u in de buurt te vinden.
Ik ben als klant geregistreerd, maar ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
Klik op ‘Inloggen’ en vervolgens op ‘Wachtwoord vergeten’.
Hoe snel worden mijn online bestelde artikelen geleverd?
De artikelen worden doorgaans 3-5 werkdagen na de plaatsing van de bestelling uit onze fabriek in Duitsland verzonden. Wij versturen geen bevestiging van de verzending.
Ik wil een bestelling annuleren. Wat moet ik doen?
Mail ons:
Neem contact met ons op via webshop.nl@geberit.com
Hoe verlopen betalingen via creditcard?
Betalingen via creditcard worden gecodeerd met de beproefde SSL-technologie. Ze worden verwerkt met Saferpay (Six Multipay AG). Six verwerkt uw persoonsgegevens voor ons in het kader van de betalingen die u bij ons wilt uitvoeren. Uw gegevens worden door Six alleen gebruikt om uw betalingsopdracht uit te voeren. Ze worden niet ter beschikking gesteld aan derden, behalve aan de financiële instellingen die voor de betreffende betaalwijze bevoegd zijn. Six of Saferpay kan in het kader van uw bestelling bij ons op uw creditcard- of rekeningafschrift worden vermeld.
Zijn de vermeldde prijzen inclusief btw?
Ja, alle prijzen worden inclusief btw vermeld.
Mijn bestelling is geleverd met gebreken. Wat moet ik doen?
Als u gebreken aan de geleverde goederen constateert, zal Geberit het defect verhelpen of voor vervanging zorgen.
Mail ons:
Stuur een e-mail naar webshop.nl@geberit.com met informatie uit uw orderbevestiging.
Ik wil een artikel retourneren. Wat moet ik doen?
Bij Geberit kunt u kopen zonder risico. U hebt 14 dagen teruggaverecht, op voorwaarde dat de goederen in de originele verpakking en ongebruikt worden geretourneerd. Stuur de artikelen voldoende gefrankeerd naar onderstaand adres. Als u vaststelt dat de goederen gebreken vertonen, zorgt Geberit ervoor dat de gebreken verholpen worden of dat u vervangende artikelen ontvangt.
Geberit B.V.
T.a.v. Retour webshop
Fultonbaan 15
3439 NE Nieuwegein
Worden mijn persoonsgegevens vertrouwelijk behandeld?
Bij bestellingen in de Geberit WebShop vragen wij uw persoonsgegevens om de levering te kunnen uitvoeren en u zo goed mogelijk te kunnen bedienen. Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld en niet aan derden doorgegeven.
Worden mijn gegevens beschermd tijdens de overdracht?
Ja, bij de overdracht van uw gegevens wordt de betrouwbare SSL-codering gebruikt.
Waar vind ik meer informatie over de algemene handelsvoorwaarden?
Onze algemene voorwaarden vindt u hier: Servicevoorwaarden
Welke producten kan ik bestellen in de Geberit WebShop?
In de Geberit webshop kunt u verbruiksmaterialen voor de Geberit-systemen kopen. Alle andere Geberit producten vindt u bij uw sanitairspecialist. Ga naar de Dealer Locator om een Geberit advies en verkooppunt bij u in de buurt te vinden.
Waar kan ik de verbruiksartikelen op mijn Geberit AquaClean / Balena bijvullen of vervangen?
Deze informatie is te vinden in de gebruiksaanwijzing van uw apparaat. Meer informatie vind je op de volgende link: www.geberit-aquaclean.nl/documentatie
Mijn adres is gewijzigd sinds mijn laatste bestelling. Wat moet ik doen?
Onder ‘Mijn account’ kunt u uw adres op elk moment aanpassen.
Kan ik mijn oude bestellingen terugvinden?
Ja, onder ‘Mijn account’ kunt u uw eerdere bestellingen oproepen.